פעמון דלת | פעמון אלחוטי | לחצן מצוקה אלחוטי לקשישים | פעמון קריאה מצוקה למטפל | לחצן מצוקה | פעמון קריאה למטפל | פעמון אלחוטי למטפלים | לחצן מצוקה למטפלים | פעמון קריאה למבוגרים | פעמון קריאה למבוגרים | לחצן מצוקה קריאה למבוגרים | פעמון דלת אלחוטי
| פעמון כניסה | פעמון דלת חוטי | פעמון דלת עם מצלמה | פעמון מצלצל | פעמון לדלת כניסה
4976 - Home & Garden > Household Supplies > Household Cleaning Supplies > Household Cleaning Products > Glass & Surface Cleaners
פעמון דלת | פעמון אלחוטי | לחצן מצוקה אלחוטי לקשישים | פעמון קריאה מצוקה למטפל | לחצן מצוקה | פעמון קריאה למטפל | פעמון אלחוטי למטפלים | לחצן מצוקה למטפלים | פעמון קריאה למבוגרים | פעמון קריאה למבוגרים | לחצן מצוקה קריאה למבוגרים | פעמון דלת אלחוטי
| פעמון כניסה | פעמון דלת חוטי | פעמון דלת עם מצלמה | פעמון מצלצל | פעמון לדלת כניסה
4976 - Home & Garden > Household Supplies > Household Cleaning Supplies > Household Cleaning Products > Glass & Surface Cleaners
האם ניתן לקנות באתר ללא הכנסת פרטי כרטיס האשראי?
ניתן לבצע הזמנה ללא הכנסת פרטי כרטיס אשראי. עליכם להגיע לקופה ואז לבחור בתשלום בטלפון נציג מטעמנו יתקשר אליכם ואנחנו נשלים את מספר כרטיס האשראי בטלפון. למרות הכתוב הרבה יותר בטוח לשלם באתר, מאחר שהאתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ולאחר שאתם מכניסים את פרטי האשראי אין אנו יודעים את פרטי האשראי המלאים שהכנסתם.
איך אוכל לקבל מידע על מוצר באתר?
לאחר שראית את מוצר שברצונך לרכוש, יש באפשרותך להקליק על שם המוצר או תמונתו ולהגיע ישירות ל “דף המוצר”. בדף זה ניתן למצוא תיאור מפורט של המוצר. ניתן גם לראות דברים נוספים בלחיצה על " מידע נוסף" כאשר הגלישה בסלולרי או לרדת בעמוד ולראות את הכתוב. במידה ולא קיים מידע נא לשלוח מייל דרך צור קשר ואת המידע הדרוש.
מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה?
שם המשתמש והסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה. הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות. בכניסה לכרטיס שלכם, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש, לראות את ההיסטוריה של הקניות שביצעתם.
האם צריך להירשם לאתר כדי לקנות?
אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות.
האם אפשר לבטל עסקה?
באם התחרטת לאחר ביצוע עסקה, קימת אפשרות לבטלה תוך 14 ימים מיום אישורה ע"י חברת האשראי. במקרה זה יתבצע חיוב בדמי ביטול בגובה 5% ממחיר המוצר המוזמן. באם תבוטל העיסקה לאחר משלוח המוצר יתווסף תשלום עבור דמי המשלוח גם כאשר סכומה כלול במחיר המוצר.
כיצד אדע שהזמנתי התקבלה?
בסיום תהליך הרכישה תקבלו מספר הזמנה, בו בזמן ההזמנה תישלח לכם E-MAIL המאשר ביצוע ההזמנה.
למה כדאי להיות במועדון החברים ?
האתר מציע מגוון של מוצרים, מבצעים, הנחות ושירותים. חלק משירותים אלה ניתנים לכולם ואילו היתר ניתן רק לחברים הרשומים במועדון הלקוחות. ההרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום, היא פשוטה ואינה אורכת יותר מכמה שניות. לקוחות החברים במועדון נהנים מהטבות הנחות ומבצעים מיוחדים ועוד.
איך יוצרים עמכם קשר?
לפני הקניה עדיף במייל ( דואר אלקטרוני) תוך ציון שם מלא , וטלפון להתקשרות עדיף סלולרי . כתובת דואר אלקטרוני : info@all4home.co.il לאחר הקניה לשרות לקוחות : 03-6189073 תוך ציון מספר ההזמנה ומהות השאלה.
תשלום במזומן, אפשרי? ואיסוף עצמי?
התהליך זהה לקניה רגילה. (הזמנה במזומן אינה ערבות שנשמור לכם את המוצר במידה ושיש הגבלת כמוץ אם ויהיה קונים שישלמו הם יתועדפו) בסל הקניות יש לבחור " בחר סוג משלוח" ( ראו תמונה מטה) בחרו באפשרות בחירה בין לשלם במזומן או בתשלום באשראי באיסוף עצמי. תשלום במזומן אפשרי רק באיסוף עצמי. נא לתאם מראש את האיסוף בטלפון :054-5615278
האם קיים חדר תצוגה? האם המוצרים במלאי?
לא, אין לנו חנות פיזית. אנחנו מומחים במשלוחים בישראל ולחוץ לארץ. האתר וכל המוצרים הקיימים בו נותנים מראה מצויין של מוצרים שניתן לקנות דרך האתר בצורה בטוחה ובמהירות ולקבל המוצר בדואר. זאת על מנת לתת לך הלקוח את המחיר הטוב ביותר ללא צורך בהעמסת הוצאות גדולות ובכך נותנים לך את המחיר המשתלם שישנו בשוק. לאור בקשת הקהל אנו נותנים את האפשרות לאסוף הפריטים מפתח תקווה כאשר תרצו בכך. האיסוף בתיאום מראש בלבד. רוב המוצרים המוצגים באתר קיימים במלאי ואנו עושים מאמצים לעדכן כאשר הם יורדים מהמלאי.
אני לא יודע איך מבצעים הזמנה. אתם יכולים להראות לי איך מבצעים קניה באתר דרך המחשב?
קישור לוידאו של תהליך ביצוע ההזמנה. בפועל ההזמנה לוקחת הרבה יותר מהר.
איך אדע איך מתקדם תהליך ההזמנה?
שלבי תהליך הזמנה באתר 1. אחרי ביצוע הזמנה באתר נשלח הודעה שהזמנתך התקבלה. 2. הזמנתך תישלף מהמחסנים שלנו ונכין אותה למשלוח. 3. הזמנתך תחוייב ונשלח חשבונית מס / קבלה למייל. ( זה סימן שיש לנו את המוצר במלאי) 4. אריזת החבילה והכנתה. 5. ביצוע פעולה השליחה בפועל. 6. נשלח מייל אליך ששלחנו את ההזמנה עם פרטים בנוגע להזמנה.
האם אפשר לשלם בהעברה בנקאית?
כן. כפוף לתנאים הבאים: ביצוע הזמנה באתר, לציין בהערות שאתם רוצים לבצע העברה בנקאית ובסוף ללחוץ תשלום בטלפון. לאחר מכן נשלח לך במייל חוזר פרטים של הבנק שלנו לביצוע העברה. אחרי ביצוע העברה יש לשלוח לנו במייל חוזר את אישור ביצוע ההעברה. ביצוע העברה יבדק בבנק ורק לאחר אישור הבנק נכין את הזמנתכם ונשלח אותה או לסרוגין נעדכן שניתן לאסוף.
מתי אתם מחייבים את הכרטיס אשראי/ פייפאל?
החיוב בגין המוצרים שהזמנתם מתבצע אך ורק כאשר הוא במלאי ומוכן למשלוח ולא באופן אוטומטי עם קבלת ההזמנה.